2011-10-25

Fara poezie

Nu  știu, dar bănuiesc că v-ați prins deja că acest blog este un fel de jurnal pentru mine, doar că de data asta nu o să mai scriu codat, deși sunt cam șchiop de vocabular sau prea prost de gură când povestesc ceva cu mai multe cuvinte.
Acum câteva luni am cunoscut pe cineva deosebit, iar acum câteva mai puține luni s-a terminat, la fel de frumos și la fel din nimic cum a început. M-am simțit deosebit și am o bănuială că și B. s-a simțit. Doar că zilele astea mi-am cam luat eu tâmpeniile în cap și nu contează ce mi-am imaginat, dar cam ca tot ce faci când nu știi ce vrei s-a sfârșit prost. Uneori și eu mă mir de talentul meu de a strica ... cam orice. Nu vreau să pară că eu am fost cel care a stricat legătura deși "trebuie să fie cum vreau eu" =_+ , nu pot să spun că mă bucur că am lăsat decizia pe umerii ei, micuța, dar nici nu se putea altfel (eu nu cred asta chiar dacă o spun).
Încă ceva, că nu am spus mai nimic despre mine, sau am vorbit doar de mine :-?? . Eu îmi tratez altfel prietenii/prietenele, până acum 6 luni (când m-am hotărât să mai îmi stric puțin viața că era prea bună ca un idiot ce sunt) încă mai ieșeam la teatru cu prima mea prietenă ever... cu o altă prietenă (a doua) îmi petrec unele vacanțe, asta e și din cauză că fratele ei e unul din cei mai buni prieteni ai mei... oricum bottom end : urăsc despărțirile ...
Mersi A. că m-ai ascultat.
Acest post este un răspuns la alte două posturi, dar nu o să pun linkuri deoarece nu vreau să știe decât cine cunoaște.(nu pot să spun mai ambiguu de atât).

p.s. melodia mă enerva (ideea ei) și de-asta am șters-o ... nu mai știu cum se numea pentru că aș fi pus-o pe blog-post, asta e a mea ...



this is it :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare