2010-12-04

Suflet gripat

Am sufletul gripat,
tuseste in culori transparente,
transpira sarac in fantezii ... cu noi,
el a trait utopia mea si ...
s-a imbolnavit si a cazut la pat.
Ai lasat urmele unui ghetar in culmile inchise
ale subconstientului creativ,
zgarieturile au inghetat.

Sentimentele noastre au ajuns
stalagmite si stalactite
in craterele realitatii,
cand se vor imbratisa din nou...
ne vom trezi din vis
si va incepe iar cosmarul.

Nu imi pot aduce aminte in care ieri
ne lipeam buzele calde si adormeam in mers,
in care ieri nu puteam merge
cu mana pe langa corp
fara mana ta,
in care ieri soarele ma certa bland
ca am adormit in camera ta...

N-am uitat,
dar mi-am antrenat sufletul
sa raspunda
cu leucocite sentimentale
la indiferentele tale,
tu ... m-ai antrenat...
labirint de vise
tunel de vise
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare