2010-09-11

Timp ingust

Timp ingust
te-ai gândit vreodată
să dai timpul înapoi?
cum ar fi sa repari
crestaturile din talpa?

unde sunt acum,
unde aş fi putut fi dacă,
vise ce s-au făcut scrum,
obrazul ud, nu de la apă.

de-aş schimba decizii din trecut,
ce-aş mai fi acum,
iţe ale universului deloc mărunt
le voi adăuga pe ascuns într-un album.

sunt stăpânul viitorului meu
victima a trecutului,
căpitanul sufletului meu,
defilez învăţând din trecut,

sperând să nu-l pot schimba.

4 comentarii::

Radu spunea...

mare dreptate...doar noi putem sa decidem viitorul nostru.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
DEC.I spunea...

putem sa luam o decizie in prezent in legatura cu viitorul apropiat, dar elementele neprevazute ne deosebesc de roboti

Madalina Coseran spunea...

Uite asta e ceea ce numesc eu poezie monumentala. Poezia asta merge mana-n mana cu ce simt:) Clar e cea mai buna! Poate sa ma contrazica cine vrea, imi sustin parerea fara nicio urma de indoiala:) [fie ca mi-ai gasit ocupatie cu blogul in seara asta] .... :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare