2011-06-07

Pentru un singur glas


Riscând să îți supăr spiritul,
am pus un ciob din inima mea într-o floare
și am lăsat-o în mâna ta ...
cu speranța ca sub supravegherea ta
să curme suferința unui întreg...

Vreau să devii o constantă
în algoritmul secundelor ce vor trece,
să te opui cuvântului meu,
cursului meu naiv , intransigent...

vreau să schimb fără să știu ce-a fost,
vreau să ascult când tac...
vocea ta să decoreze fundalul naturii...

refuzul tău...
îmi ghidează astringent evoluția...

bucăți din mine cad pe rând pe mansardă
fără să fiu nevoit să-mi pese...
udate cu lacrimile tale se vor reconstitui...

dar acum mint, pentru că vorbesc de mine...
eu ascult cu vocea ta...
suntem mai buni amândoi ...
mai buni decât fiecare...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare