2010-10-10

Frânturi

Franturi
E ceva în privirea ta ce ar putea adormi un cerber,
în zilele încremenite de mirosul tău, timpul stă,
E ceva în privirea ta ce ar plumbui aura unui înger,
gradual electronii vitali îţi magnetizează părul.


E ceva în mersul tau ce ar trezi întreg cimitirul,
morţii bucuroşi de sudoarea ta nu ar mai invada oraşul,
Ascunşi în spatele norilor cuminţi cu draci,
ţi-ar mângâia părul cu perii schelet si aţă surdă.


E ceva în aroma buzelor tale ce ar lipi polul sud de cel nord,
Pământul invidios de natura ta se ruşinează în erupţii,
Atmosfera curioasă de gravitaţia ochilor tăi s-a topit,
Stelele în foamea lor de tine au ucis ultima plantă rămasă pe pământ.

3 comentarii::

zuzucr spunea...

ai talent!

app,ti-am pus linkul pe blogul meu

Vania spunea...

Am adăugat linkul în blogroll...

Lisandru Cristian spunea...

Am adăugat şi eu linkul...

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare