2011-07-11

Leapsa pentru blogmeet

In viata de zi cu zi: munca, fotbal, scoala si de ce imi mai ramane timp.
Lucruri care imi plac: Sa scriu, sa joc fotbal, sa fiu intre prieteni
Lucrurile care ma enerveaza: sunt un om greu de enervat, dar ma enerveaza cel mai mult contrazicerile fara fond. Nu vorbesc de prostie pentru ca eu nu cred ca oamenii sunt prosti ci doar neatenti.
Cel mai tare ma mandresc cu: bloguletul de poezioare
Cea mai trasnita chestie pe care am facut-o: am plecat la strand intr-o zi de instructie
“Cand ma fac mare” vreau: sa am cat mai mult timp pentru mine si prietenii mei
Daca as putea transmite intregii lumi un mesaj, acela ar fi: Bagati-va mintile in cap si construiti un viitor pentru copii

Raspuns la Leapsa blogmeet Calarasi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare