2011-08-08

Impresii de la Blogmeet #3 de Calarasi needitate

M-a impresionat plăcut ce am găsit acasă printre blogări(oameni) și m-am decis că nu ar fi rău să rup rândurile și să mai pun și altceva decât poezii, mai ales că în ultimul timp calitatea lor a suferit.

Despre blogmeet nu puteam să nu spun câteva cuvinte de laudă la adresa organizatorilor, pentru mine a fost primul blogmeet deci fraților nu m-am mai jucat niciodată joculețele astea, sunt geniale!!! am fost atât de surprins de simplitatea lor încât nu concepeam faptul că mai trebuie să descopăr și reguli...

M-au surprins plăcut faptul că a fost un număr destul de mare de oameni pe acolo, iar localul a fost simpatic (aici promit să ajut cu ce pot la edițiile viitoare, eu zic că pot, dar timpul trece :p ). Mi-a plăcut că au fost multe fete, dar băieții care au fost aveau calitate, deci măcar am fost reprezentați bine.

Am fost puțin în dificultate deoarece nu cunoșteam prea multe din blogurile prezente îi știam pe Muc roz,Nimicuri, pe Radu[ dar n-a venit ], deci eram într-o situație în care nu mă găsesc prea des ... mai ales că activitatea mea de blogger în majoritatea timpului se rezumă la a mai publica câte o poezie din agendă. Am mai fost surprins și de varietatea de generații, cred că eram acolo de la 15 14 13 la 26 de ani dacă nu mă înșel .

Dar am rămas și cu ceva: un premiu de Cel mai publicat poet, parcă :p, "cel mai activ poet",am aflat de la Crina, sunt onorat și mulțumesc pentru încurajări, nu sunt convins că îl merit, dar dacă voi spuneți probabil că știți voi ceva, deși Radu are multe poezii peste mine :p . Am cunoscut oameni, chiar mă uitam cârcotaș să găsesc pe cineva mai antipatic, dar nu am reușit :( . Pot să spun că nu au fost prea mulți bloggeri, dar cu siguranță oameni cu nevoi deosebite și cu calități deosebite, care pot deveni și bloggeri, eu nu mă consider, dar am venit și nu am nici un regret până acum. mi-ar plăcea să ținem legătura pentru că suntem nu suntem blogări m-am convins că dorința există în fiecare dintre cei prezenți, poate pentru anul viitor facem rost și de sponsorizări, eu mă pregătesc să ofer un domeniu .ro și găzduire pentru 1 an - treceți pe foaie domnilor/domnișoarelor organizatori(e), deci m-a impresionat cumva blogmeet-ul.

Am rămas și cu mintea la câteva propuneri pentru viitorul blogmeet, nu mă aștept să fie bune toate ideile, dar sper să fie băgate în seamă, prima parte ar fi cu sponsorizările, sunt convins că putem găsi mai ales dacă trecem de 40!! , îmi plac oamenii de acolo, dar mi-ar plăcea să se vorbească mai mult de spre blogging, sfaturi de la cei mici pentru cei mari, sfaturi publice de la un blogger către altul, deși probabil ați mai făcut joculețe în blogmeeturile anterioare, cred că merită repetate schimbând ușor temele.

A și era să pierd trenul, am ajuns fix când pleca din stație, chiar dacă mă uitam la ceas, nu mi-am dat seama cum s-au scurs orele :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare