2010-05-11

Adio

S-au marit temperaturile, ma certi
pentru ca ti-am rasturnat gandurile pe fusta
ce ai uitat-o intinsa pe iarba,
ti-am rascolit amintirile frivole despre vremurile bune
cu o simpla atingere...
Doare ca o urma de tigare ca nu stii,
cum pierduti eram amandoi si inca suntem,
cautam prin spatii inguste fericirea.

Sunt trist pentru ca nu vreau sa uit
ca am fost odata fericit,
sunt trist pentru ca inca ador zambetul tau varsat
pe fruntea mea inainte de somn,
sunt trist pentru ca inca norii se grupeaza
in forma chipului tau...
dar o sa uit si o sa fie trist si cerul...
trist pentru ca o sa uit ce mi-a dat
si nu am putut sa iau,
trist pentru ca ti-a dat
si nu ai vrut sa iei.

Din ganduri simple am facut barajul constiintei
si te voi uita.
Adio noptii pustii de liniste,
vor veni anii copti ai aerului curat,
nu vei mai fi cafeaua inainte de culcare,
nu vei mai fi deloc.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare